Вівторок
19.03.2024
13:00
Ласкаво просимо Гость
RSS
 
Село Іскрене
Головна Реєстрація Вхід
Залізнична станція - Сторінка 2 - Форум »
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Модератор форуму: oli4ka  
Форум » Все про село » Село і люди » Залізнична станція (Стан залізничної станції в селі Іскрене.)
Залізнична станція
СлаваДата: Неділя, 20.12.2009, 10:38 | Повідомлення # 31
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Ні, про такий потяг не чув. В розкладах, котрі в мене є, такого я не зустрічав. Я буду радий коли форумчани будуть розкривати подібні факти. Я можу припустити що це був вагон безпересадкового сполучення до потяга Вапнярка-Іловайськ. Як там писала районка?
 
tanya_bondДата: Неділя, 20.12.2009, 13:01 | Повідомлення # 32
Лейтенант
Група: Перевірені
Повідомлень: 61
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Слава, Дослідження тяне мінімум на курсову! deal
 
iskrinaДата: Неділя, 20.12.2009, 20:19 | Повідомлення # 33
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 749
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
Quote (Слава)
можу припустити що це був вагон безпересадкового сполучення до потяга Вапнярка-Іловайськ. Як там писала районка?

Написано що поїзд Вапнярка-Ташкент і вказується день і час проходження через Шполу. Мабуть в Іскреному не зупинявся.
 
СлаваДата: Понеділок, 21.12.2009, 20:24 | Повідомлення # 34
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Частина Четверта. Рух потягів через Іскрене. Незалежність.
Паливна криза продовжувалась. Через відносну недавність подій ми зараз не можемо дати належної оцінки їм. Це питання є заполітизованим та економічно завуальованим. Тому новітню історію залізниці можна розглядати лише в датах та фактах, не вдаючись до коментарів.
По всій державі пройшла друга хвиля відміни потягів на дизельній тязі. На лінії через Іскрине це позначилося відміною, а точніше переведенням через Помічну-Слобідку потягу Донецьк-Львів 1995 року та потім через Білу Церкву потягу Львів-Сімферопіль 1998 року. Проіснувавший два роки (1996-1997 ) подовжений до Черкас потяг Одеса-Христинівка був знову скорочений до Христинівки. Хоча ці потяги і не мали зупинки в Іскреному, але вони були значимими для населення села. Весь цей час повз Іскрене проїздив дизель-потяг Черкаси-Умань. Зупинки йому то призначали, то відмінювали знову. В 2000-2001 році він мав зупинку на Черкаси 8.57/8.58, а на Умань 18.55/18.56. Єдиним позитивом пасажирського руху було введення черезденного потягу Львів-Кривий Ріг, який, проте, в Іскреному не зупинявся, Він мав зупинку в бік Кривбасу певний час то в Іскреному, то в Прудянці, але лише для того, щоб зхреститися із зустрічним Ясинувата-Умань, який теж зупинки не мав тут. Також Львів-Знам"янка, трансформований в Львів-Черкаси також в Іскренному зупинки не мав.Була лише в Іскреному зупинка дизель-потягу приміського сполучення Христинівка-Цвіткове, який продовжував курсування до 2001 року. В останній рік свого курсування 2000-2001 на Цвіткове він по парних числах зупинявся о 16.48/16.49, а по непарних о 7.01/7.02 на Христинівку. Дизель-потяг цей їздив у тривагонному варіанті. Були випадки що його тягнув тепловоз. В 2001 році він був відмінений. Натомість було введено дизель-потяг місцевого сполучення спочатку Шевченка-Христинівка, а потім Черкаси-Умань, якого ми спостерігаємо і донині. В 2001-2002 році на Умань 8.29/8.30, та на Черкаси 16.32/16.33.Це був другий щоденний на цій лінії (разом з іншим дизель-потягом Умань-Черкаси, котрому в черговий раз відмінили зупинку в Іскриному, на цей раз надовго, аж донині) та єдиний маючий зупинку в Іскреному потяг. Три інших вищевказаних пасажирських були черезденного курсування. 2000-ні роки принесли надію на пожвавлення пасажирського руху на лінії. Так потяг Умань-Ясинувата став двогрупним, тобто одна частина потягу йшла до Ясинуватої, а інша слідувала до Харкова. Потяг Львів-Кривий Ріг було подовжено до Запоріжжя та переведено в щоденне курсування. Але надія згасла після того як його перевели на хід через Білу Церкву в 2008 році. При цьому "канули в лету" вагони безпересадкового сполучення Христинівка-Сімферополь і все! Міста та села позбавили можливості поїхати в Кривбас на сесію, в Запоріжжя на гостини чи до Криму на море без марудної пересадки по Шевченка. Зараз на лінії курсують два дизель-потяги щоденно, причому не приміські, а один підвищеного комфорту, інший місцевого сполучення за офіційною термінологією, тобто без пільг, ціна квитка за пасажирським тарифом та два пасажирські потяги. В них відмінили загальні вагони. Вони є невідомо за які заслуги фірменними, тобто при купівлі квитка вам ціну його помножить автомат наприклад на 1,2. Для охочих перевірити час за потягом скажу час проходження через Іскрене. Але годинника переводити не раджу, часи вже не ті, коли люди підводили годинника за потягом ( хоча для такого трафіку на лінії це й не дивина).
364/614 Умань-Ясинувата/Умань-Харків по парним числах 21.43
363/613 Ясинувата-Умань/Харків-Умань по парним числах 04.53
397 Черкаси-Львів по непарних числах 20.40
398 Львів-Черкаси по непарних числах 02.21
802 Умань-Черкаси щоденно 10.18
801 Черкаси-Христинівка щоденно 20.00 (ще одне, вже цьогорічне нововведення- скорочення через закриття в нічний час роботи станції Розсішки (а офіційно через малу населенність) до Христинівки замість Умані)
855 Черкаси-Умань щоденно 08.52 1хв стоянки 08.53
856 Умань-Черкаси щоденно 16.32 1хв стоянки 16.33
Також окремим рядком хочеться висловитись щодо занепаду також і вантажного руху. Зараз ми можемо спостерігати лише рідкі куценькі вантажні потяги, здебільшого під маневровим ЧМЕ3. Ще до нинішньої кризи якесь пожвавлення на станціях з вантажною роботою було. Зараз глухо. Сортувальні гірки пусті. Вантажі в основному вивозні- хліб, ліс. В тому таки 1992 році на лінії вантажні потяги, здебільшого наскрізні ( транзитні), йшли з 15-ти хвилинним інтервалом.

Частина П"ята. Маємо те що маємо
Я не буду аналізувати чому так сталось. Сам аналіз лежить на поверхні. Питання інше. Що буде з гілкою? Я люблю свою державу, я приймаю її незалежність, але за цю саму незалежність залізниця занехаялась. Були скасовані роздільні пункти взагалі (Станіславчик, рзд 195 км, рзд 160 км...) або переведені в розряд зупинкових пунктів, коли ліквідується колійний розвиток (Прудянка, Стецівка, рзд 207 км....). На багатьох станціях були скасовані білетні каси ( в т.ч. й в Іскренному). Маса людей була скорочена й змушена поповнити ряди безробітніх. Хтось пішов торгувати, хтось поїхав до Москви. Машиністи, колійники, руховики, багажники... Мені не раз доводилось сперечатись з людьми щодо таких питань. Мої співрозмовники зводили все до того, що в таких місцях достатньо буде пари рейкових автобусів. Там і швидкостей немає, колія розвалена, і взагалі, кому там ще їздити куди треба? От пару потягів з Києва до Одеси та Дніпра б ще... Швидкість. Знову хочу відштовхнутись від 1992 року. Якщо порівняти час проходження від Шевченка до Жмеринки двох потягів, швидкого Адлер-Львів що прямував через Білу Церкву та пасажирського Сімферополь-Львів що прямував через Христинівку, то ми побачимо 7 годин 05 хвилин та 8 годин 12 хвилин. Відстань відповідно 409 та 382 км. При цьому перший потяг мав 6 зупинок , другий 18. Можна брати до уваги різні ньюанси (як то час на сповільнення-розгін наприклад, стоянки, динаміку самої їзди першого під електровозом ЧС4 а іншого під тепловозом ТЕ7) можна говорити про те, що незалежність прийняла в спадок колійне господарство у доброму стані. Принаймі не гіршому як на електрифікованому ході. Розвалена колія. Так. Адже лише тільки цього року на деяких дільницях був проведений капітальний ремонт. Вперше за два десятиліття. Коли час проходження потяга від Іскренного до Шполи (13 км) в тому ж таки 1992 році був 13 хвилин, то зараз 21-22. Кому їздити. Ви спробуйте взяти квитки на Донецьк, Харків, Львів зі Шполи на пікові дні. Їх просто розбирають ще за місяць. Я впевнений з Одесою було б те саме. Київ також користувався б попитом, позбавивши автобусників їх прибутків. Дуже не вистачає ще однієї пари дизель-потяга рано-вранці на Черкаси та по обіді з Черкас. Черезденні потяги давно слід робити щоденними.
Іскряни можуть самі покращити вже зараз залізничне сполучення як це зробили жителі Новоселиці Катеринопільського району. Мова про впровадження зупинки дизелю 801/802. Для цього треба написати колективного листа у двох екземплярах, чим більше підписів, тим краще. Ще краще коли цей лист завізується сільською радою. Стецівську та Капустинську, Васильківську сільські ради також можна долучити до цього. КопіЇ такого листа надіслати до відділу транспорту обласної ради, в пресу,а сам лист один примірник до Пасажирської служби Одеської залізниці (65023, м.Одеса, вул Пантелеймонівська,19), а інший до Головного пасажирського управління Укрзалізниці (03680, м.Київ, вул. Тверська,5). Листи рекомендовані, щоб їх зареєстрували у вхідній. Відповідно до Закону про звернення громадян повинні обов"язково дати грунтовну відповідь. Хто таким зможе зайнятися?

Частина Шоста. Станція Іскрене існує.
Станція Іскрене. Проміжна стація 5-го класу Шевченківської дирекції залізничних перевезень Одеської залізниці. Знаходиться на 232 км неелектрифікованої одноколійної лінії з двостороннім автоматичним блокуванням Вапнярка-Цвіткове. Має низьку пасажирську платформу. Код станції 2208368 (колишні 23368, 43310). Рік заснування станції 1913.

а проханням iskrina посилання на джерела.
1. Официальный указатель железнодорожных, пароходных и других пассажирских сообщений. 1895,1904,1911,1913,1917 годов. Выпускались по заказу МПС г. Санкт-Петербург
2.Официальный указатель железнодорожных, пароходных и других пассажирских сообщений. 1922,1928,1940,1946 годов. Выпускались НКПС, Трансжелдориздат г.Москва
3. Расписание движения пассажирских поездов.1974,1980-1989 года. Выпускались издательством Транспорт г.Москва
4. Служебные расписания движения пассажирских, пригородных поездов Одесской, Юго-Западной, Приднепровской, Львовской железных дорог разных годов.
Это что касается расписаний.
Ниже что касается исторических фактов.
5. Юго-Западная железная дорога. Вчера.Сегодня.Завтра. Под редакцией Б.С. Олейника. 1995 год. Транспорт Украины. г.Киев.
6. Справочная книжка железнодорожника. Под редакцией В.А. Гарнык. 1952 год. Трансжелдориздат МПС. г.Москва
7. Железнодорожные станции СССР. Справочник. В двух книгах. 1981 год. Транспорт. г.Москва
8. Краткие сведения о развитии отечественных железных дорог с 1836 по 1990 гг. Под рецензией В.А. Ракова. 1996 год. ЦНИИТЭИ МПС. г. Москва
9. История железнодорожного транспорта России в двух томах. Коллектив авторов. 1994 год. г. Москва-г.Санкт-Петербург.

Повідомлення відредагував Слава - Середа, 23.12.2009, 00:36
 
iskrinaДата: Вівторок, 22.12.2009, 02:50 | Повідомлення # 35
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 749
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
Супер! Ждемо продовження!
 
СлаваДата: Середа, 23.12.2009, 00:39 | Повідомлення # 36
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Продовження мають робити самі іскряни. Чи якого продовження хочете?
 
tanya_bondДата: Середа, 23.12.2009, 23:23 | Повідомлення # 37
Лейтенант
Група: Перевірені
Повідомлень: 61
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Слава, а Ви звідки, якщо не секрет? І як натрапили на цей сайт?
 
СлаваДата: Четвер, 24.12.2009, 19:45 | Повідомлення # 38
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Та який секрет... А що, заінтриговані, пані Tanya_Bond? Не з Іскреного. Останній раз був там, дай Боже пам"яті, в ніч з 22 на 23 серпня проїздом, так би мовити.
 
СлаваДата: П'ятниця, 25.12.2009, 10:57 | Повідомлення # 39
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Сейчас отдельно нет такой должности. Вот Прудянка присоеденена к Искренному, являясь просто ее частью, а Искренное в свою очередь подчиняется полностью станции Шпола. Станция Искренное находится в оперативном подчинении начальника станции Шпола Новичкова В.В.
 
tanya_bondДата: Неділя, 27.12.2009, 16:01 | Повідомлення # 40
Лейтенант
Група: Перевірені
Повідомлень: 61
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Слава, Судячи з усього, Ви живете й працюєте не в Україні. Росія?

Повідомлення відредагував tanya_bond - Неділя, 27.12.2009, 16:02
 
СлаваДата: Неділя, 27.12.2009, 17:31 | Повідомлення # 41
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Таню, звідки цей висновок? Взагалі то я багато де був. Європа, Африка, Азія. Але я зараз тут, в Україні. Живу і працюю.
 
СлаваДата: Вівторок, 29.12.2009, 14:00 | Повідомлення # 42
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
В Польщі коли проходив службу за 100 метрів від нашого кордону був та прольотом. biggrin .
 
СлаваДата: Вівторок, 29.12.2009, 18:25 | Повідомлення # 43
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Ні. В Києві вже 4 роки не працюю. Працював 2008 року, але був у відрядженні, в Кончі-Заспі гольф-клуб будував. Я працюю по відрядженнях по всій Україні. За кордоном зараз ні, там теж криза і свої фірми беруться за роботу при оплаті, на яку ми в 2008 році навіть не звертали б уваги.
 
iskrinaДата: Вівторок, 29.12.2009, 21:48 | Повідомлення # 44
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 749
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
Славко інформує нас із Польщі. biggrin [ 80.239.242.62 (PL) ]
 
СлаваДата: Вівторок, 29.12.2009, 23:54 | Повідомлення # 45
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Я можу і з Норвегії проінформувати, з Барбуди чи Антігуа. До речі, зараз що пише?

Додано (29.12.2009, 23:54)
---------------------------------------------
І зараз

 
МіхаличДата: Середа, 30.12.2009, 02:55 | Повідомлення # 46
Підполковник
Група: Модератори
Повідомлень: 147
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Може й не з Польші biggrin Особливо коли в Опері включена функція "Турбо"

Я, конечно, как генерал тосты говорить не умею... Я скажу проще: ну - прощай, здоровье.
 
СлаваДата: Середа, 30.12.2009, 10:06 | Повідомлення # 47
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Та коли проксі-свіч встановлено. А браузерами різними користуюсь. Зараз на Гугл-Хром підсів.
P.S. Зараз Віргінські острови Американські ай-пі пише. Зручно користуватись бібліотеками америкосівськими. Іначе доступ був би закритий...
 
iskrinaДата: Четвер, 31.12.2009, 20:20 | Повідомлення # 48
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 749
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
Адресу скачати Гугл-Хром запропонуєте?
 
СлаваДата: Четвер, 31.12.2009, 21:03 | Повідомлення # 49
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
http://www.google.com/chrome....aign=en
 
МіхаличДата: П'ятниця, 22.10.2010, 00:46 | Повідомлення # 50
Підполковник
Група: Модератори
Повідомлень: 147
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Криза -кризою,азалізниця працює!
Будуть декілька фото,коли міняли колію.



Прикріплення: 3971400.jpg (256.1 Kb) · 0771043.jpg (272.6 Kb) · 0014001.jpg (261.4 Kb) · 3165435.jpg (270.4 Kb)


Я, конечно, как генерал тосты говорить не умею... Я скажу проще: ну - прощай, здоровье.
 
МіхаличДата: П'ятниця, 22.10.2010, 00:51 | Повідомлення # 51
Підполковник
Група: Модератори
Повідомлень: 147
Репутація: 6
Статус: Оффлайн



Прикріплення: 5377655.jpg (259.7 Kb) · 1599843.jpg (252.5 Kb) · 7782430.jpg (302.4 Kb) · 5681747.jpg (275.4 Kb)


Я, конечно, как генерал тосты говорить не умею... Я скажу проще: ну - прощай, здоровье.
 
АврораДата: П'ятниця, 22.10.2010, 22:08 | Повідомлення # 52
Лейтенант
Група: Перевірені
Повідомлень: 63
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
А коли це колію міняли? Цього літа?

Мрії мають бути з каменя, а плани з піску
 
МіхаличДата: Субота, 23.10.2010, 02:04 | Повідомлення # 53
Підполковник
Група: Модератори
Повідомлень: 147
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Міняли цього літа.



Прикріплення: 0953469.jpg (264.4 Kb) · 4113102.jpg (280.7 Kb) · 2414212.jpg (261.4 Kb) · 0344321.jpg (284.3 Kb)


Я, конечно, как генерал тосты говорить не умею... Я скажу проще: ну - прощай, здоровье.
 
МіхаличДата: Субота, 23.10.2010, 02:08 | Повідомлення # 54
Підполковник
Група: Модератори
Повідомлень: 147
Репутація: 6
Статус: Оффлайн



Прикріплення: 8825538.jpg (278.5 Kb) · 0315374.jpg (274.4 Kb) · 3180279.jpg (252.8 Kb) · 5081363.jpg (246.9 Kb)


Я, конечно, как генерал тосты говорить не умею... Я скажу проще: ну - прощай, здоровье.
 
АврораДата: Субота, 23.10.2010, 10:14 | Повідомлення # 55
Лейтенант
Група: Перевірені
Повідомлень: 63
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Хочу літа!

Мрії мають бути з каменя, а плани з піску
 
iskrinaДата: Субота, 23.10.2010, 19:37 | Повідомлення # 56
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 749
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
Чудові фото. Дякуємо Міхаличу.
 
МіхаличДата: Неділя, 24.10.2010, 00:20 | Повідомлення # 57
Підполковник
Група: Модератори
Повідомлень: 147
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
Далі буде...

Я, конечно, как генерал тосты говорить не умею... Я скажу проще: ну - прощай, здоровье.
 
МіхаличДата: Субота, 04.12.2010, 02:55 | Повідомлення # 58
Підполковник
Група: Модератори
Повідомлень: 147
Репутація: 6
Статус: Оффлайн



Прикріплення: 0879350.jpg (384.0 Kb) · 0955051.jpg (378.6 Kb) · 9193029.jpg (371.2 Kb) · 4617243.jpg (351.5 Kb)


Я, конечно, как генерал тосты говорить не умею... Я скажу проще: ну - прощай, здоровье.
 
МіхаличДата: Субота, 04.12.2010, 02:57 | Повідомлення # 59
Підполковник
Група: Модератори
Повідомлень: 147
Репутація: 6
Статус: Оффлайн



Прикріплення: 0921085.jpg (371.9 Kb) · 2194751.jpg (382.0 Kb) · 1973767.jpg (359.7 Kb) · 7484309.jpg (348.5 Kb)


Я, конечно, как генерал тосты говорить не умею... Я скажу проще: ну - прощай, здоровье.
 
МіхаличДата: Субота, 04.12.2010, 03:01 | Повідомлення # 60
Підполковник
Група: Модератори
Повідомлень: 147
Репутація: 6
Статус: Оффлайн




Прикріплення: 7403697.jpg (394.8 Kb) · 6213161.jpg (343.9 Kb) · 4307361.jpg (338.4 Kb) · 5217585.jpg (336.0 Kb) · 1484278.jpg (410.5 Kb)


Я, конечно, как генерал тосты говорить не умею... Я скажу проще: ну - прощай, здоровье.
 
Форум » Все про село » Село і люди » Залізнична станція (Стан залізничної станції в селі Іскрене.)
  • Сторінка 2 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • Pavlo
  • oli4ka
  • iskrina
  • Депутат
  • denis-vanv
  • Дядяша
  • Міхалич
  • ОДНА_ЖІНКА
  • СІА
  • sanfed
  • Хто сьогодні був на форумі:

    Copyright Стеценко В.П. © 2024
    Сайт створено у системі uCoz