Субота
20.04.2024
16:09
Ласкаво просимо Гость
RSS
 
Село Іскрене
Головна Реєстрація Вхід
Я студент - Форум »
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Pavlo  
Форум » Спілкування на різні теми » Балачка про все » Я студент (Розповідаємо про своє навчання)
Я студент
iskrinaДата: Четвер, 19.02.2009, 12:43 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 749
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
Пишемо тут про своє навчання після школи. Про свою майбутню професію.
 
PavloДата: Понеділок, 06.04.2009, 09:36 | Повідомлення # 2
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
О! Мені на першому курсі було дуже тяжко. Але я себе взяв в руки і вже на 2 курсі був відмінником. закінчив ВНЗ з відзнакою.
 
ДепутатДата: Понеділок, 06.04.2009, 12:54 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 345
Репутація: 5
Статус: Оффлайн
Паша, а чому вибрав екстернат, а не класичну форму навчання, наприклад стаціонар ?

- Я не господин, господа все в Париже ... (Собачье сердце)
 
PavloДата: Понеділок, 06.04.2009, 13:44 | Повідомлення # 4
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
Бо вчився як заочник, але ходив на стаціонар. Коли на заочному почалась магістратура, то я вже все знав. Тому меня сказали пройти все єкстернатно.
 
tanya_bondДата: Субота, 09.01.2010, 23:04 | Повідомлення # 5
Лейтенант
Група: Перевірені
Повідомлень: 61
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Студентські роки ні з чим не зрівняти! Коли навчаєшся - не цінуєш, крізь призму років розумієш, такої наївності, бажання жити, дружити, творити - не повернеш!
Чомусь на думку спала історія, як наша група зустрічала екватор. Екватор (для тих, хто не знає, це рівна половина часу, яку провчилися студенти) - це 2,5 років.