Я студент
|
|
iskrina | Дата: Четвер, 19.02.2009, 12:43 | Повідомлення # 1 |
Admin
Група: Адміністратори
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| Пишемо тут про своє навчання після школи. Про свою майбутню професію.
|
|
| |
Pavlo | Дата: Понеділок, 06.04.2009, 09:36 | Повідомлення # 2 |
Генерал-полковник
Група: Модератори
| О! Мені на першому курсі було дуже тяжко. Але я себе взяв в руки і вже на 2 курсі був відмінником. закінчив ВНЗ з відзнакою.
|
|
| |
Депутат | Дата: Понеділок, 06.04.2009, 12:54 | Повідомлення # 3 |
Генерал-майор
Репутація: 5
| Паша, а чому вибрав екстернат, а не класичну форму навчання, наприклад стаціонар ?
- Я не господин, господа все в Париже ... (Собачье сердце)
|
|
| |
Pavlo | Дата: Понеділок, 06.04.2009, 13:44 | Повідомлення # 4 |
Генерал-полковник
| Бо вчився як заочник, але ходив на стаціонар. Коли на заочному почалась магістратура, то я вже все знав. Тому меня сказали пройти все єкстернатно.
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Субота, 09.01.2010, 23:04 | Повідомлення # 5 |
Лейтенант
Група: Перевірені
Репутація: 3