Залізнична станція
| |
oli4ka | Дата: Четвер, 19.03.2009, 16:22 | Повідомлення # 1 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Повідомлень: 758
Репутація: 15
Статус: Оффлайн
| Ось такий вигляд має залізнична станція в нашому селі(перон).Чому так сталося і як було раніше?????Ваші коментарії шановні форумчани
Повідомлення відредагував oli4ka - Четвер, 19.03.2009, 16:26 |
|
| |
iskrina | Дата: Четвер, 19.03.2009, 19:33 | Повідомлення # 2 |
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 749
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| oli4ka, а в якому стані перон сьогодні? Адже фото зроблене в жовтні 2008 року.
|
|
| |
iskrina | Дата: Четвер, 19.03.2009, 19:52 | Повідомлення # 3 |
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 749
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| А які тепер поїзди зупиняються на залізничній станції і коли?
|
|
| |
oli4ka | Дата: Четвер, 19.03.2009, 19:57 | Повідомлення # 4 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Повідомлень: 758
Репутація: 15
Статус: Оффлайн
| Ну точно знаю "Умань-Черкаси" зупинявся,я ще як вчилася ( 3 роки тому) то декілька разів доводилося на ньому їхати,а більше не знаю
|
|
| |
Pavlo | Дата: П'ятниця, 20.03.2009, 19:39 | Повідомлення # 5 |
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| От такої!!! пам*ятаю раніше там навіть працювала залізнична каса...
|
|
| |
Pavlo | Дата: Понеділок, 23.03.2009, 07:23 | Повідомлення # 6 |
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| Та, чомусь щодо нещасних випадків, то щось у вашому селі це просто напастя...
|
|
| |
oli4ka | Дата: Середа, 01.04.2009, 22:51 | Повідомлення # 7 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Повідомлень: 758
Репутація: 15
Статус: Оффлайн
| Quote (Pavlo) Та, чомусь щодо нещасних випадків, то щось у вашому селі це просто напастя... не багато їх в нас.А ось фото залізничної станції,зроблене 28 березня Той самий заборчик відремонтований . Темнувато трішки,тому,що ввечері вже їздили фотографірувати,вдень часу не було
Повідомлення відредагував oli4ka - Середа, 01.04.2009, 22:53 |
|
| |
Pavlo | Дата: Четвер, 02.04.2009, 10:50 | Повідомлення # 8 |
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| А чому це різко так відремонтували?
|
|
| |
oli4ka | Дата: Четвер, 02.04.2009, 15:21 | Повідомлення # 9 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Повідомлень: 758
Репутація: 15
Статус: Оффлайн
| Я не знаю чи різко,тому що давно не була там. Ну порядок там.
|
|
| |
Депутат | Дата: Четвер, 02.04.2009, 18:29 | Повідомлення # 10 |
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 345
Репутація: 5
Статус: Оффлайн
| покійний Кірпа багато зробив гарного для залізниці та тих, хто там працює .Великі і дрібні станції й досі милують око
- Я не господин, господа все в Париже ... (Собачье сердце)
|
|
| |
Pavlo | Дата: П'ятниця, 03.04.2009, 13:15 | Повідомлення # 11 |
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| Ця станція була побудувана задового до Кірпи...
|
|
| |
oli4ka | Дата: П'ятниця, 03.04.2009, 18:09 | Повідомлення # 12 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Повідомлень: 758
Репутація: 15
Статус: Оффлайн
| Quote (Pavlo) Ця станція була побудувана задового до Кірпи... Pavlo, а яка ж різниця коли вона була збудована???
|
|
| |
Pavlo | Дата: Субота, 04.04.2009, 08:51 | Повідомлення # 13 |
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| Просто вона завжди як була, так і не змінювалася.
|
|
| |
oli4ka | Дата: Субота, 04.04.2009, 12:51 | Повідомлення # 14 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Повідомлень: 758
Репутація: 15
Статус: Оффлайн
| Quote (Pavlo) Просто вона завжди як була, так і не змінювалася. Ну Pavlo, якби її не підтримували в належному стані,то вона такою б вже не була.
|
|
| |
Pavlo | Дата: Субота, 04.04.2009, 17:55 | Повідомлення # 15 |
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| Ну підтримувати станцію в належному стані мають завжди... Тільки чомусь при Радянській владі там квитки продавали...
|
|
| |
Pavlo | Дата: Неділя, 12.04.2009, 19:45 | Повідомлення # 16 |
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| Мені цікаво, чи багато пассажирських потягів зупиняються в Іскреному?
|
|
| |
denis-vanv | Дата: Понеділок, 13.04.2009, 20:22 | Повідомлення # 17 |
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 260
Репутація: 11
Статус: Оффлайн
| Знаю лише, що дизель, а про потяги, нажаль невідомо.
|
|
| |
Pavlo | Дата: Вівторок, 28.04.2009, 07:23 | Повідомлення # 18 |
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| Отож, що, крім дизеля, ніхто не стає. А толку?
|
|
| |
denis-vanv | Дата: Субота, 02.05.2009, 10:32 | Повідомлення # 19 |
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 260
Репутація: 11
Статус: Оффлайн
| А звідки ти знаєш, що крім дизеля ніхто не стає? Ще якісь ставали, але я не цікавися...
|
|
| |
Pavlo | Дата: Субота, 09.05.2009, 10:16 | Повідомлення # 20 |
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| Так мені казали, що більше ніщо не стає. А хто буде сідати на ті потяги. У вас же не смт.
|
|
| |
denis-vanv | Дата: Понеділок, 18.05.2009, 21:43 | Повідомлення # 21 |
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 260
Репутація: 11
Статус: Оффлайн
| То ми що не люди, якщо в нас не смт.? Людям також потрібно їздити в інші місця, хоч із села. хоч із смт.
|
|
| |
Pavlo | Дата: Вівторок, 26.05.2009, 09:37 | Повідомлення # 22 |
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| так я не про те кажу. А толку ставати на станції, якщо там сяде одня людина. Можна доїтаи до Шполи, а там сісти на потяг.
|
|
| |
Слава | Дата: Четвер, 17.12.2009, 22:58 | Повідомлення # 23 |
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
| Толк є. Так практикують чи не всі залізниці Європи. Припустимо на лінії курсує десяток потягів. Між кінцевими є декілька станцій (на кшлат Шполи чи Багачевого), на яких всі ці потяги зупиняються, але є ще ряд маленьких (Іскрене, Сигнаївка тощо) станцій та зупинкових пунктів де ці потяги роблять зупинку по черзі. Тобто якщо перший потяг робив зупинку в Іскреному, Стецівці, Прудянці, то він не буде робити зупинку в Сигнаївці, Розсохуватці, Новоселиці і навпаки. Пара потягів роблять зупинку скрізь. Якщо потягів мало, як на лінії Христинівка-Цвіткове зараз, то по станціях стають всі потяги. Щоправда зупинки ці є "за вимогою", тобто якщо до цієї станції був придбаний квиток, то потяг зупиниться. Кондуктору треба лише нагадати, все може бути. Також потяг зробить зупинку якщо на платформі є пасажир. Але хай так ніж ніяк. Додано (17.12.2009, 22:58) --------------------------------------------- Частина Перша. Передумови та виникнення залізниці в Іскренному. Хочу провести короткий екскурс в історію даної гілки залізниці, на якій і розташована стація Іскрене. Можливо дехто взнає цікаве для себе, а хтось просто пригадає. Історія виникнення залізниці сягає в далекий 1825 рік, коли 25 вересня була відкрита залізниця Стоктон-Дармінгтон в Англії. Цей вид транспортного сполучення стрімко набирав обертів в світі і 4 листопада 1861 року залізниця прийшла до України. Перший паротяг прийшов до Львова з боку Перемишля, з"єднавши центр Галичини зі столицею Австро-Угорщини Віднем. В частині України яка була під короною Російської імперії 5 грудня 1865 року було відкрито рух на лінії Одеса-Балта. Ці дати прийнято зараз вважати датами народження відповідно залізниць загалом, залізниць України та Одеської залізниці. Залізниці на території сучасної України також здобули визнання і за короткий час було побудовано цілий ряд ліній. Кожна з таких ліній була цілком незалежна від інших та перебували в приватній власності. Однією з таких залізниць була Фастівська, котра була побудована в 1876 році від Фастова до Знам"янки. Разом з її побудовою була Фастівською залізницею побудована гілка Цвіткове-Шпола. Тож до Шполи залізниця прийшла 6 грудня 1876 року. Деякий час Шпола була тупиковою станцією. В червні 1878 року в результаті об"єднання Одеської, Києво-Берестейської та Берестейсько-Граївської залізниць була створена спілка Південно-Західних залізниць. Фастівська залізниця до спілки не увійшла. Багаті сільськогосподарські землі та промисловість, яка швидко розвивалась, нинішніх Вінницької та Черкаської областей потребували надійного сполучення з портами, яке б було незалежним від сезонних та погодніх умов. За таких обставин логічним виглядає те, що Південно-Західними залізницями відразу з двох напрямків почалось будівництво до Христинівки, яка була визначена як майбутній великий ринок зерна, залізничних шляхів. Так були відкриті в 1889-1890 роках лінії Козятин-Христинівка-Умань та Вапнярка-Демківка-Христинівка. А наступного, 1891 року було відкрито лінію Христинівка-Шпола і 15 червня того року жителі Іскренного почули біля своїх осель гудок паротяга.
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Четвер, 17.12.2009, 23:16 | Повідомлення # 24 |
Лейтенант
Група: Перевірені
Повідомлень: 61
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
| Слава, Оце, Слава, дає! Цілий лекційний курс! Ви мабуть за професією залізничник?
|
|
| |
Слава | Дата: П'ятниця, 18.12.2009, 01:47 | Повідомлення # 25 |
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
| Частина Друга. Рух потягів через Іскрене. Паротяги. З 1 січня 1895 року Південно-Західні залізниці стають казеними, а з 1 січня 1897 року до їх складу входять Фастівські залізниці, до яких належала станція Шпола та відтинок залізниці від Шполи до Цвіткового. Приналежністю до різних відомств, я думаю можна пояснити те, що на околиці Шполи велично до цих часів на непримітній платформі Дар"ївка стоїть будівля станції Але саме Дар"ївка була передаточною та кінцевою станцією Південно-Західних залізниць на протязі деякого часу. Потім на цій станції існувала залізнична лікарня, одна з трьох на всій мережі залізниці на 40 ліжко-місць ( в Києві на 42, а в Жмеринці на 20). З самого початку руху потяги проїздили повз Іскрене не зупиняючись. Тут не існувало станції чи платформи. Принаймі в 1904 році так ще було. Обидві пари потягів тут не зупинялись і в розкладах тих часів згадки про зупинку не було. Але вже в 1911 році в селі мали зупинку дві пари потягів (всі на той час). Платформа малу назву Киселівка. Поштовий потяг №4 Вапнярка-Цвіткове мав час відправлення 19.20, зворотньо №3 Цвіткове-Вапнярка 10.12, а змішаний №6 Вапнярка-Цвіткове мав час відправлення 15.24, зворотньо №5 Цвіткове-Вапнярка 14.56. В 1913 році була відкрита станція Іскрене. В 1914 році була побудована лінія до Киселівського цукрового заводу. В 1917 році лінією проїздив один потяг. Це був поштовий за тим же маршрутом Вапнярка-Цвіткове з тим же номером. №4 відправлявся о 17.24, а №3 о 11.58. В 1922 році теж був присутній один потяг, але це був змішаний і курсував він лише два рази на тиждень. №30 по понеділках з Вапнярки, по п"ятницях з Христинівки прибуття 02.54 відправлення о 02.57 на Цвіткове, а №29 з Цвіткового прибуття о 04.53 відправлення о 04.54 по вівторках до Христинівки а по суботах до Вапнярки. В 1928 році так само один потяг. Поштовий №4 Вапнярка-Цвіткове мав час відправлення 19.25, зворотньо №3 Цвіткове-Вапнярка 10.49, але була примітка, що посадка та висадка лише дозволена пасажирам без багажу. В 1933 році курсує вже пасажирський потяг № 58 Вапнярка-Іловайське. По Іскреному мав зупинку о 01.48/01.49, а зворотньо №57 06.14/06.16. Паротяги були серії Н, як було вказано в розкладах. В 1940 році цей потяг мав зупинку відповідно о 11.08/11.09 та 07.10/07.11. В 1946 році номер був змінений на 54/53 і час був таким- 08.16/08.18 на схід та 21.35/21.37 на захід. Додано (18.12.2009, 00:12) --------------------------------------------- Quote (tanya_bond) Слава, Оце, Слава, дає! Цілий лекційний курс! Ви мабуть за професією залізничник? Ні, я за професією не залізничник.Додано (18.12.2009, 01:47) --------------------------------------------- Частина Третя. Рух потягів через Іскрене. Дизельна тяга (Тепловози). Дизельна тяга на лінії впроваджена була в 1963 році, коли були впроваджені тепловози ТЕ3, але ще до 1984 року паралельно існувала і парова, яка поступово передавала свої позиції тепловозам. В березні 1973 року іскряни вперше побачили дизель-потяг Д. в 1979 році ТЕ3 почали змінювати на більш потужні 2ТЕ10М, У,Ут, які ми донині можемо бачити на лінії. В ці часи розпочинається розвиток станції в пасажирському сполученні. Так, в 1974 році на станції мають зупинку два приміські потяги Цвіткове-Тальне, пасажирський Жмеринка-Черкаси (з яким я певен велика частина форумчан старшого покоління знайома на "ТИ") 3.29\3.31 зворотньо о 20.13\20\17, та пасажирський Львів-Донецьк 0.12\0.13 та зворотньо 8.15\8.25. Львів-Симферополь не зупинявся в Іскреному.Подібне тривало до 1980 року, коли на станції мали зупинку вже такі потяги 684 Жмеринка-Черкаси 3.41\3.42 504 Львів-Ясинувата 8.20\8.28 346 Одеса-Дебальцеве 20.54\21.00 118 Львів-Донецьк 0.43\0.49 180 Львів-Запоріжжя зупинки не мав 178 Львів-Сімферополь зупинки не мав 683 Черкаси-Жмеринка 20.56\20.58 117 Донецьк-Львів 8.26\8.27 177 Сімферополь-Львів 0.47\0.48 345 Дебальцеве-Одеса 5.33\5.35 179 Запоріжжя-Львів зупинки не мав 503 Ясинувата-Львів зупинки не мав Плюс до цього було дві пари приміських дизель-потягів Христинівка-Цвіткове. Подібний розклад з невеликими змінами існував до 1990 року. А апогеєм станції, як і загалом всієї лінії був 1992 рік. Пропоную ознайомитись з розкладом того часу. 206 Львів-Донецьк Зупинки не мав, проїздив на ходу о 0.29 177 Львів-Сімферополь Зупинки не мав, проїздив на ходу о 1.00 179 Запоріжжя-Львів 1.43/1.45 684 Жмеринка-Черкаси 4.37/4.38 504 Львів-Ясинувата 5.03/5.05 6351 Цвіткове-Христинівка 6.29/6.30 дизель-потяг 631 Донецьк-Умань 7.20/7.22 224 Львів-Дніпропетровськ 7.37/7.39 092 Умань-Черкаси Зупинки не мав, проїздив на ходу о 8.22 дизель-потяг 205 Донецьк-Львів Зупинки не мав, проїздив на ходу о 8.57 180 Львів-Запоріжжя 8.52/8.58 6352 Христинівка-Цвіткове 11.20/11.21 дизель-потяг 178 Львів-Сімферополь Зупинки не мав, проїздив на ходу о 12.53 6353 Цвіткове-Христинівка 14.40/14.41 дизель-потяг 6354 Христинівка-Цвіткове 17.25/17.26 дизель-потяг 091 Черкаси-Умань Зупинки не мав, проїздив на ходу о 18.23 дизель-потяг 503 Ясинувата-Львів 19.52/19.54 683 Черкаси-Жмеринка 20.44/20.45 632 Умань-Донецьк 22.04/22.06 223 Дніпропетровськ-Львів22.42/22.44 Як бачимо 14 різних зупинок потягів. Крім 503/504 та 631/632, які проїздили по парних числах, всі були щоденно. По Христинівці та Цвітковому були дуже зручні пересадки на інші маршрути в напрямку Києва, Знам"янки, Черкас, Козятина, Умані, Вапнярки. Та вже наступного 1993 року через так звану оптимізацію пасажирського руху в Україні переважна більшість потягів були або відмінені або переведені на електрифікований хід через Білу Церкву. Навіть ті приміські дві пари які були закладені в розклад через паливну кризу були скорочені до однієї пари через день. В Іскреному зупинялись 206 Львів-Донецьк 13.56/13.58 щоденно, 632 Умань-Донецьк 21.41/21.43 по парним, 205 Донецьк-Львів 3.41/3.43 щоденно, 297 Знам"янка-Львів 21.22/21.24 по непарним, 631 Донецьк-Умань 7.47/7.49 по парним та 6351 Цвіткове-Христинівка 6.51/6.52 по непарним, 6354 Христинівка-Цвіткове 17.18/17.18 по парним. Найбільше вдарила відміна приміських дизель-потягів. У Ватутіному ще працювали підприємства і працюючому люду, що звик добиратись на роботу і з роботи з Василькового, наприклад, було дуже сутужно. Декому прийшлось звільнитись з роботи. Пікантності цій ситуації додавало те, що рух автобусів був також паралізований. Приміське сполучення взагалі було відсутнє. У Ватутіному на шахти шахтарів доставляли потягом. Тепловоз+2 старі розбиті вагони. Хоча заради справедливості можна відмітити що Шполянський район був на загальному фоні в автобусному сполученні світлою плямою. В Катеринополі, Ярошівці автобуси зі Шполи були єдиними. На села, в т.ч. в Іскрине-Єгорівку автобуси їздили. Далі буде....
Повідомлення відредагував Слава - П'ятниця, 18.12.2009, 00:33 |
|
| |
iskrina | Дата: П'ятниця, 18.12.2009, 06:56 | Повідомлення # 26 |
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 749
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| Шановний Слава! Вдячні Вам за надзвичайно цікавий матеріал про історію залізниці в селі. З Вашого дозволу я об'єднаю цей матеріал в єдине ціле і подам в окрему рубрику. Хочу принагідно попросити вказати і джерела звідки брали інформацію. Нам потрібно, для науковості матеріалів, давати посилання на сайти, книги, тощо.
|
|
| |
Pavlo | Дата: Субота, 19.12.2009, 07:19 | Повідомлення # 27 |
Генерал-полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 1091
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| Супер!!! Аж дух перехватило!!! Раніше життя в селі кипіло бурніше, ніж зараз...
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Субота, 19.12.2009, 21:08 | Повідомлення # 28 |
Лейтенант
Група: Перевірені
Повідомлень: 61
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
| Слава справляє враження! Відмовилась від думки, що він залізничник. Друга версія - науковий працівник інституту залізничних шляхів.
|
|
| |
Слава | Дата: Субота, 19.12.2009, 22:39 | Повідомлення # 29 |
Сержант
Група: Перевірені
Повідомлень: 27
Репутація: 6
Статус: Оффлайн
| Я не хочу, як би це правильно сказати, видатись .... Короче кажучи першоджерело тут. Ніде в інтернеті ви цього не знайдете, і цей опус написаний спеціяльно для даного сайту.. Розклади брав з офіційних, виданих залізницею книг (Службовий розклад руху пасажирських потягів по Одеській залізниці та аналогічній приміських потягів) за різні роки. Старі додідівські розклади з теж офіційних "Указателей...". Дати з літератури різної. Я вже й не пам"ятаю як саме називаються вірно книги, але це не одна книга. Всі вони є офіційними та видані залізницею. Я потім пошукаю та напишу список використаної літератури (прямо як дипломний якись ). В голові щось брав. Але це не кінець ще. При насназі буде продовження. Я дуже радий що це хтось читав і це подобається Вам. Будемо старатись.
|
|
| |
iskrina | Дата: Неділя, 20.12.2009, 01:01 | Повідомлення # 30 |
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 749
Репутація: 13
Статус: Оффлайн
| Дякуємо, нам цікаво! А ви знаєте що в 1945 році через Іскрено ходив потяг Вапнярка - Ташкент? Раз на тиждень...(із районної газети).
|
|
| |
|